آقای نصاری، رئیس اداره تعاملات و ارتباطات پژوهشی حوزه های علمیه خواهران کشور: سئو همان تحلیل رفتار کاربران و موتورهای جستجو با هدف طراحی استراتژی مناسب برای کسب بهترین نتیجه ممکن است.
آقای نصاری، رئیس اداره تعاملات و ارتباطات پژوهشی حوزه های علمیه خواهران کشور گفت : سئوکار کسی است که نیازهای مخاطب را می شناسد، اهداف کسب و کار و منابع آن را می شناسد و بر اساس منابعی که در اختیار دارد و وضعیت رقبا استراتژی بهینه برای پیروزی در این رقابت را طراحی می کند. به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، روز یکشنبه 1404/08/04آقای محمد نصاری در کارگاه «فرایند تولید مقالات کوتاه نوشت سئو» که به میزبانی مدرسه علمیه تخصصی حضرت زهرا سلام الله علیها لرستان و با حضور ۳۰ نفر از طلاب مدرسه برگزار شد؛ اظهارداشت: سئو انجام فعالیت هایی است که موتور جستجو آنها را دوست دارد. وی تصریح کرد: محل تلاقی من و مخاطب و محتوا صفحه سرب هست. ایشان در ادامه به بیان انواع سئو، سئو و هوش مصنوعی، پرسونای مخاطب، کلمات کلیدی ، ابزار استخراج کلمات کلیدی، و در نهایت فرایند انجام سئو پرداختند.
