آقای نصاری در این جلسه بر فرمایش حضرت آقا مبنی بر لزوم انجام کار رسانه ای زنان فرهیخته حوزوی اشاره کردند و انجام کار رسانه ای رو در تولید محتوا با متن کوتاه و گويا در قالب توئیت و مقالات سئو ضروری دانستند . ایشان سالها کار خود در معاونت پژوهش مرکز مدیریت رو در مقابل آموزش سئو ناچیز دانستند با این استدلال که مخاطبین اصلی ما که اکثریت جامعه را تشکیل میدهند؛ نیاز خود رو در صفحات گوگل جستجو میکنند در حالی که کارگاه های پژوهشی صرفا پاسخ به نیازهای بخش نخبگانی جامعه است.
ایشان سئو را به معنای بهینه سازی محتوا براساس موتور جستجو دانستند که باعث میشود مقالات با محتوای سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی دیده شود. هر محتوایی در فضای مجازی بر اساس یکی از نظریات رسانه ای تولید شده و آگاهی از این نظریات باعث بالا رفتن سطح سواد رسانه ای افراد میشود.
استاد نصاری درباره هرم سواد رسانه گفتند که هرچقدر اطلاعات ما درباره سواد دیجیتال و رسانه بالاتر باشد، رفتار رسانه ای مناسب تری خواهیم داشت. مثلا هر خبری رو بدون صحت سنجی فوروارد نمیکنیم. رفتار رسانه ای مطلوب به تولید رسانه خوب و در نهایت به جریان سازی در سطح اجتماعی خواهد رسید

