وی اظهار داشت: پرسونای مخاطب به معنی شخص و شخصیت است که در گذشته به عنوان نقاب از آن استفاده می شده است. استاد حوزه در ادامه تصریح کرد: پرسونا تصویر فرض و شفاف از فرد است که دارای ویژگی های یک مخاطب است. باقری در ادامه: به مجموعه ویژگی ه، روحیات مخاطب، انگیزه ها و موانع ان را پرسونای مخاطب دانست. وی با اشاره به اهمیت پرسونا در تولید محتوا گفت: کاهش ضریب خطا، مخاطب شناسی، جذب شناخت حداکثری مخاطب از امتیازات آن است. استاد حوزه اظهار داشت: کلید واژه یک یا چند کلمه است که مضمون هدف نویسنده جهت تناسب محتوا با مخاطب را را ارائه می دهد.
جلسه کارگاه سئو
سمنان شاهرود جلسه کارگاه سئو
دومین جلسه کارگاه سئو در مدرسه علمیه حضرت معصومه علیهاالسلام برگزارشد. به گزارش خبرنگار مدرسه علمیه حضرت معصومه (علیهاالسلام) مریم باقری استاد حوزه با توجه به تاثیرگذاری ابزار پژوهش گفت: مقاله نویسی یکی از مهمترین ابزار پژوهشاست.