آذربایجان شرقی| مدرسه علمیه تخصصی الزهراء (سلام الله علیها)| تبریز

تعامل و هم اندیشی گروه نورالزهراء (مسابقه رشد)

شناسه خبر : 148242

1403/07/30

تعداد بازدید : 9

تعامل و هم اندیشی گروه نورالزهراء (مسابقه رشد)
موضوع طرح رشد گروه نورالزهراء با عنوان «تاثیر آگهی های تبلیغاتی سیما (یکی از شبکه های سیما) در تغییر رفتار خانواده ها» به صورت حضوری در روز دوشنبه 30 مهرماه با حضور اعضای گروه در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) تبریز برگزار شد.

در این جلسه موضوع «تاثیر آگهی های تبلیغاتی سیما (یکی از شبکه های سیما) در تغییر رفتار خانواده ها» که در شورای علمی پژوهشی استان تصویب شده بود، جهت تقسیم کار بین اعضای گروه نورالزهراء مورد بررسی قرار گرفت. دبیر گروه ابعاد مختلف مساله از جمله کتابخانه ای و پیمایشی بودن مساله، ارائه طرح و نقشه راه را با دیگر اعضا مطرح نمود و مقرر گردید جهت ادامه روند با استاد راهنما در خصوص پیمایشی بودن هماهنگی لازم صورت گیرد. در انتهای جلسه تقسیم کار به صورت فرضی انجام گرفت.