جلسه شورای علمی–پژوهشی استان با حضور رئیس شورا حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای قائمی و دبیر شورا سرکارخانم اردشیری و اعضائ محترم جهت شناسایی و بررسی آسیب های فعالیت های پژوهشی در تاریخ 1404/05/06 برگزار گردید.
در این جلسه اساتید محترم، آسیب ها را تبیین نموده و راهکارعملیاتی ارائه نموده اند و به این نتیجه دست یافته اند که عمده آسیب ها برمی گردد به انگیزه ی طلاب، که یا درونی است یا بیرونی و در مدرسه می باست شکل بگیرد درفعالیت هایی از قبیل تشویق پژوهشگران، ایجاد رقابت پژوهشی بین مدارس، الزام کادر مدارس به تدوین و ارائه سالانه یک مقاله به همایش های علمی ملی یا بین المللی، چاپ پایان نامه های برتر طلاب در قالب کتاب از طریق مرکز نشر هاجر...
در یک نگاه کلان، تعامل بیشتر آموزش در کنار پژوهش و عدم تقابل. آموزش فرآیند پژوهش را فراهم کند. رابطه ی این دو بروزن مفاعله باشد. مسئول آموزش؛ بالندگی پژوهش را بالندگی خود بداند.جلسات منظم و ماهانه مسئول آموزش و پژوهش جهت برطرف نمودن ضعف های موجود ...
اجرای برنامه های پژوهشی در راستای هویت طلبگی پژوهشگران در قالب برگزاری کارگاه، نشست علمی و کرسی آزاداندیشی مهارتی..


