کامرانی اشاره کردند از آسیب های مقالات طلاب سطح2 موضوع محور بودن آن است. در حالی که نیاز جامعه و عرصه علوم انسانی انجام پژوهشهای مسئله محور است. وی در ادامه به تعریف مسئله و شیوه انجام تحقیقات مسئله محور پرداختند. ایشان در بخشی از کارگاه به خصوصیات چنین پژوهشی پرداخته و گفتند: مسئله بالفعل موجود است و نیاز به مسئله سازی نیست بلکه لازم است مسئله را کشف کرد. این رویکرد پژوهشی در همه اقسام پژوهش قابلیت بهره مندی را دارد.
مازندران حضرت آمنه (س) فریدونکنار
کارگاه پژوهشی مساله محوری
این کارگاه مقاله نویسی با گام مساله محوری در مدرسه علمیه حضرت آمنه (س) برای سطح 3 27/7/1403 برگزار شد .