معاونت پژوهش مدرسه عالی الزهرا(سلاماللهعلیها) گفت: هدف از برگزاری این کارگاه علمی، آشنایی طلاب با اصول ارزیابی مقالات پایانی و رعایت آن اصول در نوشته های علمی طلاب است.
وی در زمینه مقالات پایانی طلاب سطح دو اظهار داشت: شكي نيست كه نتيجه زحمات طلاب در مقالات پایانی به شكلي با نحوه داوري و قضاوت اساتید ارزیاب گره خورده است و ارائه مقالات علمی و دور از اشکال یکی از دغدغه های مسئولین پژوهشی و طلاب حوزه های علمیه است.
وی افزود: به منظور تسهیل در کار پژوهش طلاب کارگاه « آشنایی با اصول ارزیابی مقالات علمی»با حضور معاونت پژوهش این مرکز آموزشی ویژه طلاب سطح دو برگزار گردید.
نوری ادامه داد: در این کارگاه ضمن آموزش اصول ارزیابی مقالات علمی، نحوه ساختار بندی مقاله برای طلاب بازگو شد و در پایان به پرسشهای شرکتکنندگان در کارگاه پاسخ داده شد.