
به گزارش پایگاه خبری_اطلاع رسانی حوزههای علمیه خواهران، « سمیه رنجبر» معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) خرم بید ضمن توضیحاتی درباره عمکرد کارگروه، نحوه تکمیل طرح نامه و ساختار نگارش تحقیقات پایانی را بیان کرد: همه تحقیقات پایانی باید فرضیه داشته باشند و ساختار تحقیق را می توان هم در مقدمه و هم بصورت جداگانه ارائه کرد.
وی گفت: طلاب پایه چهار مختار انتخاب موضوع هستند و طلاب پایه پنج ملزم به این امر میباشند. منابع مورد استفاده در تحقیق پایانی حداقل 25مورد باید باشدودراین راستا کتابهای لغت، روایی و تفسیری جزء منابع نیست.
در ادامه «آمنه طیبی» مدیر مدرسه علمیه خواهران امالائمه(س) اقلید ضمن اشاره به ضرورت و اهمیت به روز بودن موضوعات تحقیق اظهار داشت: موضوعات تحقیق باید در جهت حل مسائل جامعه و رفع نیازهای آن باشد و بر انتخاب موضوعاتی محور مسائل حوزه و شعار سال تاکید کرد.
در پایان «معصومه قربانی» معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران امالائمه(س) اقلید ضمن خبر دادن از بررسی، اصلاح و تصویب چند موضوع و تحقیق پایانی تصریح کرد: کارگروه تحقیقات پایانی باعث تعامل بیشتر اساتید پژوهش میشود و باعث رونق کار پژوهش و هدفمندی تحقیقات خواهد شد.
گفتنی است این کارگاه با حضور«حکیمه فرخی» مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر آباده، « فروغ احمدی» معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران کوثر آباده و « فاطمه ثابت» استاد راهنما مدرسه علمیه خواهران کوثر آباده برگزار شد.