به گزارش پایگاه خبری_اطلاع رسانی حوزههای علمیه خواهران، « سمیه رنجبر» معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) خرم بید ضمن توضیحاتی درباره عمکرد کارگروه، نحوه تکمیل طرح نامه و ساختار نگارش تحقیقات پایانی را بیان کرد: همه تحقیقات پایانی باید فرضیه داشته باشند و ساختار تحقیق را می توان هم در مقدمه و هم بصورت جداگانه ارائه کرد.
وی گفت: طلاب پایه چهار مختار انتخاب موضوع هستند و طلاب پایه پنج ملزم به این امر میباشند. منابع مورد استفاده در تحقیق پایانی حداقل 25مورد باید باشدودراین راستا کتابهای لغت، روایی و تفسیری جزء منابع نیست.
در ادامه «آمنه طیبی» مدیر مدرسه علمیه خواهران امالائمه(س) اقلید ضمن اشاره به ضرورت و اهمیت به روز بودن موضوعات تحقیق اظهار داشت: موضوعات تحقیق باید در جهت حل مسائل جامعه و رفع نیازهای آن باشد و بر انتخاب موضوعاتی محور مسائل حوزه و شعار سال تاکید کرد.
در پایان «معصومه قربانی» معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران امالائمه(س) اقلید ضمن خبر دادن از بررسی، اصلاح و تصویب چند موضوع و تحقیق پایانی تصریح کرد: کارگروه تحقیقات پایانی باعث تعامل بیشتر اساتید پژوهش میشود و باعث رونق کار پژوهش و هدفمندی تحقیقات خواهد شد.
گفتنی است این کارگاه با حضور«حکیمه فرخی» مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر آباده، « فروغ احمدی» معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران کوثر آباده و « فاطمه ثابت» استاد راهنما مدرسه علمیه خواهران کوثر آباده برگزار شد.
فارس برگزاری جلسه کارگروه تحقیقات پایانی مدارس شمال فارس حوزه علميه ام الائمه سلام الله عليها اقليد
جلسه کارگروه تحقیقات پایانی مدارس شمال فارس در مدرسه علمیه خواهران کوثر آباده با حضور کادر مدرسه علمیه خواهران امالائمه(س) اقلید ومدرسه علمیه الزهرا(س) خرم بید برگزار شد.