خانم ناهید حاتمی درضمن شرح و توضیح بیانات آقای نوروزی گفت در آموزش تا تعامل نباشد نتیجه آن تغییر یک رفتار نخواهد بود و در ادامه بیان داشت تعامل یک رابطه احساسی است که دارای چهار مرحله است : مرحله اول ایجاد ارتباط با خود مرحله دوم تعاملی که عکس العمل ندارد مرحله سوم تعاملی که عکس العمل دارد و مرحله چهارم تغییر رفتار است
او در ادامه اظهار داشت فرایند یادگیری درک مفهومی کلمات کلیدی بسیار مهم است وا گر یادگیری همراه با روشهای مهارت اموزی نباشد یادگیری محسوب نمی شود
شایان ذکر است این کارگاه پژوهش دریک جلسه دیگر در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب «سلام الله علیها» برگزار خواهد شد.