خلاصه:تبلیغ در همه اعصار و زمانها در جامعة بشری، حضور و تأثیر چشمگیری داشته است. در رسالتهای پیامبران الهی، شکلِ جدیدتری به خود گرفت و در اسلام، در سیرة پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و مصلحان دینی و اجتماعی، ابزار کارآمدی جلوهگر شد. پژوهش دربارة این مقوله، اهمیت فراوانی دارد و مبلغان را در انجام وظیفة خطیر خود، مدد میرساند، اثر حاضر با درک این اهمیت، در پژوهشی گسترده در ده فصل، به صورت ضابطهمند و باروشهای حوزوی ـ دانشگاهی به این مهم پرداخته است.
پژوهشی درباره تبلیغ
مولف: محمدتقی رهبر
ناشر: بوستان کتاب قم
سال نشر: 1391
تعداد صفحه: 572